שר הרווחה מרגי: "מקווה שהשופטים ינהגו בשום שכל"

אייל ראובן No Comments on שר הרווחה מרגי: "מקווה שהשופטים ינהגו בשום שכל"

שר הרווחה יעקב מרגי במהדורת הבוקר: "אם רוצים, אפשר לבטל את עילת הסבירות תוך 72 שעות, ואז לשופטים לא תהיה עילת סבירות לבטל את זה. אני מקווה שהשופטים יתנהגו בשום שכל ולא יפסלו את השר דרעי. התחייבנו בש"ס להקים את הרשות למאבק בעוני וכרטיסי המזון שיסייעו לאוכלוסייה החלשה בישראל. אני עובד על זה וזה יקרה ונחלץ 2 מיליון איש ו-800 אלף ילדים מקו העוני"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הרווחה יעקב מרגי לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "בית המשפט לא פספס הזדמנות לירות לעצמו ברגליים, לא החמיצו סיבה לטעות. זו פגיעה חמורה בבחירה של מאות אלפי מצביעים, אחר כך הם לא מבינים למה אין בהם אמון". השר הוסיף: "אם זה יקרה, ובית המשפט ישתמש בעילת הסבירות, הנושא מונח לפתחו של ראש הממשלה והעניין הזה יבוטל. זה לא סביר בעיני השופטים ש-400 אלף הצביעו עבור ש"ס. אם רוצים אפשר לבטל את זה תוך 72 שעות, ואז לשופטים לא יהיה עילת סבירות לבטל את זה. מקווה שהשופטים יתנהגו בשום שכל".

"משרד הרווחה הוא משרד ענק. גם תקציבית, גם ארגונית עם הרבה אגפים. קיבלתי את הסקר לאי ביטחון תזונתי, שתי מיליון איש נמצאים קרוב לקו העוני. הרבה ילדים חוו אי ביטחון, רבים מהם חוו זאת קשות. אני עושה את תפקידי בשקט וצניעות אבל עם פעולה קטנה בתחום הקיצבאות ניתן לחלץ קבוצות רבות מעוני. גודל המשפחה קובע את המעמד הכלכלי, רמת ההשכלה והתעסוקה גם כן. עם עוד עדכון בקיצבאות נוכל לחלץ רבים. כ-800,000 ילדים בקו העוני"

השר הוסיף: "אין ספק שצריך לעדכן את שכר המינימום. צריך להתחשב גם במעסיקים, לאו דווקא בשיפוי מעסיקים, הממשלה חזקה, יש כסף צריך לראות איך לחלק אבל לא בהכרח להכניס יד לכיסים. השר מרגי סיכם: "אני עובד על זה, התחייבנו בש"ס להקים את הרשות למאבק בעוני וכרטיסי המזון שיסייעו לאוכלוסייה החלשה בישראל"

במענה לסיפור אותו פרסם אריאל אלחרר על ההתגייסות לטובת אישה חסרת אמצעים אמש ב-23 בלילה: "התקשרתי הבוקר לנזוף באריאל על הפרסום הפומבי. אבל נשמח לעזור לכולם, הציבור לא מכיר את מוקד החירום של משרד הרווחה למשפחות במצוקה במספר 118"

הראיון המלא



0 תגובות